جهان برس، برس سیمی صنعتی، فرچه سیمی صنعتی، لیست قیمت برس سیمی، لیست قیمت فرچه سیمی، jahanboress

برس سیمی استوانه ای افشان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. محصولات
  4. chevron_right
  5. برس سیمی استوانه ای افشان

برس سفارشی استوانه ای

منظور از برس های استوانه ای سفارشی، برس هایی است که به درخواست مصرف کننده با ابعاد مشخص آن شرکت ساخته می شوند و به شکل بافته و یا افشان شده تولید می گردد، این برس ها معمولا به صورت لایه ای و با تراکم مدنظر کنار هم قرار می گیرند.

اصولا برس های استوانه ای به منظور بالا بردن راندمان کار براشینگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، که ماشین آلات مخصوص در این زمینه نیز وجود دارد لذا برای هر صنعت متفاوت می باشد.

برس های استوانه ای مصارف بسیار وسیعی در صنایع دارند مانند صنایع چوب و درب های چوبی، صنایع لوله سازی آب و فاضلاب، انتقال لوله نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، صنایع آلومینیوم سازی، صنایع خودرو سازی، صنایع واگن سازی و راه آهن، صنایع دکوراسیون، صنایع لاستیک سازی، صنایع پزشکی، ساخت بلوک های سیمانی، ساخت پروفیل های آلومینیوم درب و پنجره، ساخت الکترودهای جوشکاری و … این نوع برس ها در قطرها و طول های مختلف ساخته می شوند.

ما بالاترین انعطاف در طراحی و روش های نوین در اجرای پروژه های برس خاص، که از ساده ترین تا پیچیده ترین روش ساخت را در دستور کار خود داریم. تیمی از مهندسین، تکنیسین ها و طراحان مسئول ایجاد نمونه های اولیه و آزمایش محصول برای اطمینان از رضایت مشتری هستند.

شرکت جهان برس روش های نوینی در ساخت این نوع برس ها به وجود آورده و از تکنیک ها و استانداردهای روز دنیا استفاده می کند.

نکته مهم این است که ما بعد از ساخت برس، آن را با دستگاه خاصی، سر رشته سیم ها را از هر گونه ناهمواری و نامحوری آرایش می کنیم تا سطح یک دست ایجاد شود و از بالانس بودن صد در صدی برس اطمینان حاصل می کنیم.

شرکت جهان برس با ساخت بیش از 2000 مدل برس مخصوص، تجربه وسیعی در زمینه طراحی و ساخت برس های خاص، در صنایع مختلف را دارد، ما با در اختیار داشتن حجم گسترده از تنوع مفتول ها و رشته سیم ها با ضخامت و مواد مختلف کار براشینگ را به صورت تخصصی تضمین می کنیم.

ما در اینجا با 40 سال تجربه در تولید برس، 8 متغیر را در عملکرد برس های سیمی صنعتی تعریف می کنیم:

1 – انتخاب قطر برس

2 – طول برس

3 – تراکم رشته سیم ها

4 – نوع جنس مفتول

5 – قطر مفتول

6 – نوع زیگزاگ رشته سیم ها

7 – طول رشته سیم ها

8 – قدرت، فشار و سرعت چرخش

رعایت این 8 متغیر شما را به انتخاب مناسب ترین برس هدایت می کند.

arrow_drop_down_circle
برس استوانه سفارشی

برس استوانه ای تک لایه ای (نصب مستقیم روی شفت)

این نوع برس از قطر 60 الی 320 میلی متر قابل ساخت هستند، که به صورت تک لایه ای روی شفت نصب می گردد.

این روش به شما کمک می کند تا لایه ها روی شفت با پولک (واشر) و مهره نگهدارنده نصب شوند. مزیت این برس ها مقرون به صرفه بودن آنها است، این برس اغلب برای کارهای سبک و حداکثر برای طول 50 سانتی متر مناسب هستند.

قبل از ساخت شفت این برس باید به انتخاب قطر شفت، قطر بلبرینگ و یاتاقان ها دقت شود. لازم به ذکر است طبق جدول زیر ( قطر شفت باید برابر با قطر داخلی برس ها باشند).

اگر شما برای انجام کار به برس تهاجمی با فشار بالا نیاز دارید، باید از برس های کامپکت استفاده کنید. همچنین برای هر بار تعویض برس ها باید شفت را به شرکت ارسال کنید تا برس های جدید را جایگزین کنیم.

نکته مهم: به دلیل فشردگی بسیار بالای لایه ها هرگز اقدام به باز کردن مهره نگهدارنده نکنید، چون ممکن است مهره و لایه ها به طور بسیار خطرناکی به بیرون پرتاپ شوند.

برس سیمی استوانه ای تک لایه ای، فرچه استوانه ای
arrow_drop_down_circle

برس استوانه ای افشان یکپارچه (کامپکت)

یکی از متداول ترین و پرکاربرد ترین برس های سیمی، برس استوانه ای یکپارچه (کامپکت) است، این نوع برس به شما کمک می کند تا با تراکم کم و یا تراکم بسیار بالا ساخته شوند.
مزیت این نوع برس ها نسبت به مدل های دیگر، کامپکت و یکپارچه بودن آنها است که در هر ابعاد و اندازه ای قابل ساخت هستند، ضمناً با قرار گرفتن لوله در مرکز آنها، قابلیت نصب و تعویض سریع برس در خطوط تولید را فراهم می کند و مانع از اتلاف وقت می شود.

برای قرار گرفتن برس سیمی روی شفت محور باید قطر شفت در محدوده تعیین شده از جدول زیر انتخاب گردد.

اگر قطر شفت برابر با قطر داخلی لوله باشند دیگر نیازی به فلنچ مرکزی ندارند و می تواند برس سیمی مستقیم روی شفت نصب گردند.

arrow_drop_down_circle

برس استوانه ای افشان با جای خار

اين نوع برس را مي توان از قطر 90 الي 250 ميلي متر توليد کرد، که به صورت لايه هايي با ضخامت 20 الي 30 ميلي متر ساخته مي شوند.

مرکز برس با يک خار ايجاد شده مانع از چرخش لايه ها هنگام براشينگ مي شوند، شفت برس هم با ايجاد حفره يا جاي خار سبب مي شود تا برس ها داخل آن قرار گيرد.

مزيت اين برس اين است که شما مي توانيد هر تعداد لايه برس که مورد نياز است را بر روي شفت نصب کنيد.

نکته مهم در اين نوع برس اين است که قطر شفت بايد مطابق با ابعاد درج شده روي جدول لحاظ شود، لذا قطر شفت خارج از ابعاد ذکر شده قابل ساخت و اجرا نيست.

برس استوانه افشان سفارشی
فهرست
error: Content is protected !!